BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Reminders to Readers

all the contents in this blog is under copyright.. whoever sees this.. shut your mouth and keep reading, reading and reading until you're bored... haha.. i bet you'll be bored in just 15 sec...
Love Is Better Than Hate : admin : WELCOME TO THE GREEN STUFF

I miss you..

Wednesday, December 14, 2011

Sembang arh....

Assalamualaikum

Tajuk tu sesuai ngan sebutan aku zaman sekarang.
haha!!
btw, teringat pasai petang tadi
satu perkataan yang disebut oleh Najmi a.k.a
Chuck


*Anna Sophia : He's the one who disturbed you

(click this link to find out)

aku terdengar perkataan

G-Terkejut 


aku pown pelik la,
wth perkataan G - terkejut?

rupanya G-shock
tuih...
sembang arr..
haha!!   xlawakpown

btw,
soalan pa yang hampa dok jawab tuh,
aku pown tataw

tak qeti jawab aku,
tambah soalan bab gf/isteri ka pa.
tak reti nak jawab
buat serabut pala ja.
sebab kalau aku jawab,
memang teringat dalam kepala.

biar lah ianya dalam hatiku sentiasa..
fuhhh....



kbyeeeeeeeeeee
imissher

0 kritikan yang membina: