BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Reminders to Readers

all the contents in this blog is under copyright.. whoever sees this.. shut your mouth and keep reading, reading and reading until you're bored... haha.. i bet you'll be bored in just 15 sec...
Love Is Better Than Hate : admin : WELCOME TO THE GREEN STUFF

I miss you..

Tuesday, December 13, 2011

kaki like hack

Assalamu'alaikum,

Abaikan tajuk itu. sajja...
nak sambung bab penyesalan aku..
awat tak download taw Virtual DJ Pro Version..
aku dah minat ngan Techno nih. tapi. nak buat camna,
benda dah jadik.

ni Pro version punya!! setai kowt!!
btw.

22/12/2011 adalah tarikh bersejarah.

reason :


  • Aku ambik result PMR (insyaAllah)
  • mak pak aku tak pi. haha!!
seronok la jgk. bleyh menggedik lama sikit.
tapi buat tak dapat 9A, pasang.
aku dah la janji ngan mama aku nak beli
kamera DSLR Canon EOS 60D
sembang ngan bapak aku macam nak beli,
tak beli pown.. haha!!


berjaga tgh malam nih seronok,
tapi tak seronok kalau sorangsorang.
bowrink la jugak.
naseb ada Aina Sofea ngan Amira
teman aku.
depa nih memang insomnia dah..
aku pon dah berjangkit!! haha!!

takpa lah..

MissAMH!!

okae. 
i called like everyday you know,
we just talked for about 6 minutes,
I dont know, when I'm calling you,
i just wanna see you and say this words to you

*ingat senang? haha!!
thats all. 
btw 

blog-blog nih ~cantek | setai~



haha!!

missyoumissAMH
missyouawekjerman!!
 
p/s : did you notice that I put "AMH"
with a pink highlight? i tried to love that colour because I love her.
hah!! *sembang...

0 kritikan yang membina: