BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Reminders to Readers

all the contents in this blog is under copyright.. whoever sees this.. shut your mouth and keep reading, reading and reading until you're bored... haha.. i bet you'll be bored in just 15 sec...
Love Is Better Than Hate : admin : WELCOME TO THE GREEN STUFF

I miss you..

Saturday, December 17, 2011

Saia heart David Guetta <> Tiesto

Assalamualaikum

hari ni 18/12/11.
4 hari lagi menuju 22/12/11
tak sabaq eden nak pi sekolah ambik result.
dok kemas rak buku adik,
tetiba jumpa soalan PMR 2011.
1 set !! bila usha balek.

"banyak jugak yang aku salah"


yang paling menyedihkan.

Aku takot result yang teruk kat subjek aku paling suka

BI BM BA SN

semua nih aku buat lawoklawok ja.

nergh.
padan muka aku. HAHA

cakap pasai David Guetta.
aku dah start minat lah ngan mamat nih.
hensem pon hemsem,
aku minat dia pon sebab aku minat Electric songs nih.
hehe.
setai pon setai.
pergh.

tapi mamat soqang lagi yang aku minat nih lagi awesome.

guess who?

Tiesto

haha !!
memang minat gila diaorang.
I wish someday I can work with them.
or doing performances with them.
HAHAHA
impian mengarut ku.

p/s : see? anything I love, I highlight with a pink.

0 kritikan yang membina: