BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Reminders to Readers

all the contents in this blog is under copyright.. whoever sees this.. shut your mouth and keep reading, reading and reading until you're bored... haha.. i bet you'll be bored in just 15 sec...
Love Is Better Than Hate : admin : WELCOME TO THE GREEN STUFF

I miss you..

Wednesday, November 30, 2011

~haha~ jom qenyih

ASSALAMU'ALAIKUM

ni chek nak habaq status for tuday

SUPERDUPER HAPPYgilababi!!!


reason:



  • she's back online
  • thats all.
ntah, penantian yang cukup pelik bagi aku lah.
tunggu hang, tetiba hang muncul, aku terpaksa meninggalkan hang pulak.. 
sorry la bro..
tak pa lah...
btw.. 

AINA*nah ambik hang

dok ajak aku pi pulau langkawi bersama dia, 
tuih la jgk... Tuan Fairul pun ada bertanya.

Tuan Fairul : Eh, tak tidoq lagi ka, esok bukan nak pi pulau Langkawi ka?
aku    : tak pi lah tuan..
Tuan Fairul  : Samalah naseb kita....

sort of lah...

tapi nak buat cena, ayah aku x bagi sama...
nak kata pa?

miss AMH
memang la kalau baca tiga kali tidoq ngeyih,
aq tak perlu membacanya untuk mengingatkan hang,
never!
dok dalam otak sedia.
nak buwat pa?
tuih..
*tak tiru hang nah
dah.. 
memangponrindukathang
dah..

SLAPNACK!!!

p/s : kepada

AINA 
NUBHAN

sorry bebanyak sebab menganggu hal hampa... sorry sgt....
sorry.... 

0 kritikan yang membina: